fredag 1 mars 2013

Hej igen!

Nu har en vecka gått sedan lovet och arbetet har kommit igång igen. Tyvärr var jag hemma med en dunderförkylning måndag-onsdag, därav ingen blogg för vecka 9, och eleverna hade olika vikarier.

Hur som helst har de fortsatt med "Djur i litteratur" och kristendomen i svenska och SO. I NO är det fortfarande "Kraft och rörelse" som gäller.

Under lovveckan lade jag ut respons och bedömningar på arbetet om Ondskan i elevernas mappar, och jag gjorde bedömningsmatriserna synliga på Infomentor. Kika gärna lite på dem tillsammans med era barn. (Några av eleverna har inte fått dem än, eftersom vissa tillägg eller kompletteringar behövdes. Jag har pratat med dem som det berör.)

Nu har jag lagt in min adress längst upp här i bloggen, så att ni alla kan nå mig vid behov. Jag skulle vara tacksam om ni alla lade in en aktuell mailadress i kontaktuppgifterna på Infomentor, så att jag lätt kan ta kontakt med er.

Veckan som kommer är helt vanlig, utan avvikelser. Dock ska jag på möte på måndag förmiddag så då kommer en vikarie för mig.

Inför nästa vecka:

Tisdag: Idrottskläder med.

Onsdag: Engelskläxa, ligger i engelskmappen på Porten.

Fredag: Idrottskläder med.
             Engelskläxa, ligger i engelskmappen på Porten.
             Språkläxor - ligger på Porten

Hoppas att ni får en fin helg i det vackra vädret! K.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar