söndag 9 december 2012

Vecka 50


Halloj!

Nu är det bara det sista kvar! Och det är inte så lite..... Eleverna ska snart få sina första betyg och vi samlar på oss bedömningsunderlag ända in i slutet. 

De håller på med sitt projekt om massmedia i SO och svenska, och det är av yttersta vikt att ALLA mejlar mig sina projekt i "Book Creator" senast nu på torsdagen den 13 december. Detta för att jag ska ha helgen på mig att bedöma. Om någon inte lämnar in kommer jag inte att kunna sätta något betyg i samhällskunskap på den eleven. Påminn dem om denna inlämning hemma!

Jag är som jag skrev förra veckan inte på skolan under vecka 50, då jag är på utbildning, och klassen har en vikarie som heter Tommie. 

Onsdagen 12 december publiceras omdömen i de olika ämnena på familjewebben. Lärarna kan dock fortsätta att skriva terminen ut, vilket innebär att det inte nödvändigtvis finns omdömen att läsa direkt. Det kan också vara så att lärarna "filar" på sina omdömen och kanske fyller på med information ända fram till 21 december varför det slutgiltiga resultatet inte kan läsas förrän då.  

Eventuella läxor ligger på Porten.

Inför veckan som kommer:
 
Tisdag: Idrottskläder med. 

Torsdag: Idrottskläder med.


Lite som kommer längre fram: 

Fredagen den 21 december är det skolavslutning och julkonsert. Julkonserten startar kl 09.00 för A-eleverna. Alla skolbussar går hem kl. 13.25 på avslutningsdagen. 

Med hopp om en skön vecka! K.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar